ثبت طرح صنعتی

شنبه 17 تير 1396
13:06
ثبت ما

مشاوره ثبت و نقل و انتقال طرح صنعتی
مشاوران ثبت طرح های صنعتی ثبت ما راهنما و مشاور شما برای ثبت طرح ها و ایده های صنعتی – مشاوره و آشنایی با قوانین , مدارک لازم , مراحل , هزینه ها ثبت طرح صنعتی هرگاه یک طرح صنعتی به موجب قانون به ثبت برسد مالک آن از حق انحصاری جلوگیری از نسخه برداری غیرمجاز یا تقلید توسط شخص ثالث برخوردار می شود این حق موجب می شود اشخاص ثالث از ساخت، عرضه، واردات، صادرات یا فروش هر محصولی که طرح در آن به کار رفته یا در آن گنجانده شده است منع شوند.
کپی رایت طرح صنعتی
طراح طرح صنعتی درخصوص ترسیمات طرح اصلی بطور خودکار از حق کپی رایت برخوردار بوده و این موضوع نیز باید در قرارداد ذکر میشود. در ایران برای یک طرح دو نوع حق وجود دارد. یکی حق مادی و دیگری حق معنوی اولی قابل نقل و انتقال یا خرید و فروش می باشد اما دومی قابل نقل و انتقال یا خرید و فروش نمی باشد و طراح یک طرح الی ابد شخص خاص است اما مالک می تواند بوسیله نقل و انتقال عوض شود. مزایای ثبت طرح های صنعتی
طرح صنعتی علمی برای بهبود زیبا شناسی، طراحی ارگونومیک، عملکرد و یا قالبلیت استفاده از یک محصول می باشد،ممکن است طرح صنعتی برای بهبود عرضه ی محصول به بازار و تولید آن مورد استفاده قرار گیرد.
چگونگی ثبت طرح صنعتی در دیگر کشورها
به منظور تفویض اجازه ثبت , انتقال و بهره برداری از طرح در کشورهای خارجی باید قبلا طرح خود را در کشورهای مورد نظر ثبت یا حداقل تقاضانامه ثبت آنرا تسلیم کرده باشید.
شرایط لازم جهت ثبت طرح صنعتی
یک طرح صنعتی جهت ثبت در کشور مقصد باید شروطی را دارا باشد . این شروط متناسب با کشور محل ثبت طرح صنعتی تفاوت دارد در اکثر کشور ها شرایط و قوانین ثابتی وجود دارد .
مبتکر طرح صنعتی
بهره برداری مادی از یک طرح صنعتی متعلق به خالق یا مبتکر و به نوعی ثبت کننده طرح صنعتی است که به معنی ساخت ، فروش وارد کردن اقلام حاوی آن طرح صنعتی می باشد.
ثبت طرح صنعتی در ایران
مکانیزه نمودن مراحل ثبتی با بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب انجام و در حال حاضر نیز با پیگیری های بعمل آمده بخشی از مراحل ثبت به صورت الکترونیکی میباشد.


[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی ثبت ما است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]